mESA Skrevet 25. desember 2004 Skrevet 25. desember 2004 Jeg har Asus K8V Deluxe, og har problemer med usb på data maskinen min. Jeg har installert 3 forskjellige drivere (fra cd'n som fulgte med hovedkortet, og 2 fra produsenten sin hjemmeside) Jeg har til-og-med fikla litt i biosen, og testa ut ting og tang der med usb'n, men ingen ting virker. Hvis noen lurer, så er alle usb utgangene mine usb2.
MorePower Skrevet 25. desember 2004 Skrevet 25. desember 2004 Du må ha installert minst sp1 for xp for at usb2 skal virke.
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 25. desember 2004 Skrevet 25. desember 2004 Jeg har en kompis med det samme hovedkortet og vi får det ikke til å fungere. Veldig irriterende! Det virker som om du må avinnstalere xp sp2 :S
mESA Skrevet 25. desember 2004 Forfatter Skrevet 25. desember 2004 Er man ikke nødt og ha sp2 installert da?
Aldi Skrevet 27. desember 2004 Skrevet 27. desember 2004 Har samme KH. Ved SP1 innstallert måtte jeg se i windows update manuelt, der lå det en fil som fikset usb 2. Etter reinnstallasjon og oppdatert med SP2, så funket mine usb etter å oppdatere driver automatisk !!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå