larsy89 Skrevet 24. desember 2004 Skrevet 24. desember 2004 (endret) ok, da prøver jeg igjen siden forumet klikka forrige gang jeg prøvde. 1.Er det noen som vet hva PSP koster i USA? 2.Er det noen som vet når den kommer ut i USA?(er den kommet?) 3.Hvordan spiller man av filmer på den? altså kjøper du cder med filmer eller laster over fra pc? 4.Batteritid? 5.All annen nyttif info? vet fint lite om den :wink: Og GOD JUL :!: det skal jeg siden jeg skal til usa snart Endret 24. desember 2004 av larsy89
Sir_cruz Skrevet 25. desember 2004 Skrevet 25. desember 2004 (endret) 1. Vill koste rundt ca. 2000 nok. 2.Tror den har kommet ja , har i allefall fått masse mailer om at jeg kan bestille den der og der (Slettet alle de mailene) 3.Du har en disk akkuratt som et spill tror jeg 4.1,5-3 timer mener jeg og ha sett det er ikke allverden. Har ikke Nintendo DS 10 timer ? 5.Den veier rundt 300g med batteri Edit : har svart så godt jeg kan men kan ikke si allt dette sikkert , dette er hva jeg mener og ha sett... Edit2 : den kommer ved mars i 2005 , norge og USA (så det på en annen post) har kommet i japan da Endret 25. desember 2004 av Chris_p4_2.8@800
larsy89 Skrevet 25. desember 2004 Forfatter Skrevet 25. desember 2004 takker, så den har ikek kommet i usa? damn...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå