FuJJi Skrevet 23. desember 2004 Skrevet 23. desember 2004 STILIG DEN, men hva vis det var en ct og en terrorist i sten for 2 terrorister? Jeg var egentlig CT, men PGA mongo HLTV ble jeg til en terror Men tror egentlig det er best slik, får liksom ikke noe "western" følelse med en high-tech counterterrorist heller True
Bromlexl Skrevet 24. desember 2004 Skrevet 24. desember 2004 I alt dette ros og slikt. Så tåler du kanskje litt konstruktiv kritikk. Noe jeg la merke til i duellen er at begge ansiktene er på høyre side. Viss det ene hadde vert på høyre og det andre på venstre så hadde du ungått aksebrydd. For nå kan det virke som de er på samme side. Så viss du har inklippsbilde av ansiktet fra andre siden så hadde det gjort inroen litt bedre. Det ville blitt mer profisjonelt preg over det. (vil jeg tro) Men husk at når du bruker lisensiert musikk og legger det ut på nettet så kan du bli tatt og blir ilagd en bot. Men let's face it. Det er ikke større sjans for det en at poltiet kommer på døren for å sjekke om du har noen cracka programmer. Men det er verdt og ha i bakhode. Men stå på
Legionaire Skrevet 24. desember 2004 Skrevet 24. desember 2004 (endret) oe jeg la merke til i duellen er at begge ansiktene er på høyre side. Viss det ene hadde vert på høyre og det andre på venstre så hadde du ungått aksebrydd. For nå kan det virke som de er på samme side. eeee ??? aksebrydd ... sitter du og studerer en cs video ?? seriøst haha når jeg så den tenkte jeg ikke en prikk på om at begge ansiktene var på høyre side eller ei.... fet film det.... men det som kan bli fett er cs filmer av source Endret 24. desember 2004 av Legionaire
Jibber Skrevet 24. desember 2004 Forfatter Skrevet 24. desember 2004 jeg har faktisk endret litt på det du sa. det med teksten (presents) og med fjeset. konstruktiv kritikk er noe som hører med filmskaping selvom fragmovies ikke er det mest... hmm.... ja... du vet
Havon Skrevet 26. desember 2004 Skrevet 26. desember 2004 Kul den introen der da, ble litt lik andre j har sett da. Gleder meg til resten av filmen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå