KyusS Skrevet 23. desember 2004 Skrevet 23. desember 2004 Pleier å benytte Nero Showtime for å se videofiler (.avi/.mpg) på PC'n og dette fungerer stort sett knirkefritt. Har ikke installert noen codec pack, kun DivX- og XviD-codecs. Det jeg derimot ikke forstår er hvorfor de samme videofilene, som avspilles uten problem med Nero Showtime, skaper problemer for Nerovision Express. Når jeg prøver å konvertere videofilene blir bildet "svart", mens lyden er helt fin. Noen som har lignende erfaringer eller noen forslag til hvorfor Nerovision Express sliter med filene som avspilles uten problem i Nero Showtime? Takknemlig for alle mulige forslag, da dette har begynt å irritere meg en smule...
?????? Skrevet 22. februar 2005 Skrevet 22. februar 2005 Hei! Fikk også dette problemet på en .avi fil nå. La den inn i NeroVision og brente. Brukte over 1 time på å decode. Når jeg spiller av filen så låser bilde seg på første bilde, mens lyden fungerer fint. Forslag mottas med stor takk!
pessimisten Skrevet 20. juni 2005 Skrevet 20. juni 2005 Hei! Fikk også dette problemet på en .avi fil nå. La den inn i NeroVision og brente. Brukte over 1 time på å decode. Når jeg spiller av filen så låser bilde seg på første bilde, mens lyden fungerer fint. Forslag mottas med stor takk! samme her
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå