vammaveien Skrevet 23. desember 2004 Skrevet 23. desember 2004 (endret) Som tittlen min sier så er det ting jeg ikke helt forstår med Everquest2. Når man går i kjelleren så skal man lage ting som alle veit som driver med dette spillet. Jeg trykker på det emblemet som kommer frem når jeg lager ,men fordet så klarer jeg ikke å lage det i høyeste kvalitet. Har skjønt nå at jeg ikke gjør dette riktig,siden jeg ikke lager det beste innen det jeg driver med. Har lest endel på nettet om hvordan dette gjøres isåfall men det er ikke så lett å forstå siden det står mye teknisk engelsk. Det jeg trenger hjelp til er å høre dette fra en som kan dette fra før og vil lære dette bort. Hvordan jeg skal sette opp hotbaren min til hver enkelt ting jeg bruker som fra eksempel smie til veving... Kan noen hjelpe meg og forstå systemet ? For spillet er så morsomt så jeg vil prøve å få utnyttet dette spillet så godt jeg kan. Håper noen har tid til å hjelpe meg med mine problemer når det gjelder dette spillet. Min Email adresse er: [email protected] Så gjerne send meg en mail:) Mvh Dag Thygesen Endret 23. desember 2004 av vammaveien
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå