BLOMST AFC Skrevet 22. desember 2004 Skrevet 22. desember 2004 Hei, har et problem med BF vietnam.. Når jeg har innstalert det og spilt i et par minutter, klikker fargene og det blir helt rare striper på skjermen.. Men alle de andre spillene funker, med like stor krav.. Har en bra PC og en super skjerm, så jeg vet ikke helt hva det kan være.. Kan det være noe gale med skjermen eller noe???... Skjerm: iiyama vision master pro 454... grafikkkort: geforce 5900fx ... skjermkort: 128mb ram.... Spillet er ikke kopiert. Det som er litt rart er at spillet funker på en mye dårligere pc enn den som det ikke virker på. Jeg har fått til mange spill som har liknende systemkrav og bedre på den det ikke virker på.
Elendil Skrevet 28. desember 2004 Skrevet 28. desember 2004 Grafikk kort og skjermkort er vel det samme. Reinstallert?
mr. Bjerre Skrevet 28. desember 2004 Skrevet 28. desember 2004 Kanskje det er noe galt med grafikkkortdriverne dine, ellers er et tips å prøve å skru av forskjellige grafikkeffekter for å se hva som skaper disse artifactsene
vorbis Skrevet 29. desember 2004 Skrevet 29. desember 2004 http://www.nvidia.com Innstaler de nyeste driverne. Prøv også å skru av lightmaps. Når jeg har på lightmaps blir det artifacts, selv om jeg har de nyeste driverne. (geforce 4 ti 4800se)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå