VoldCrafT^^ Skrevet 22. desember 2004 Skrevet 22. desember 2004 hvorfor kan jeg ikke gå inn å sjekke men egen mail eller se på web-tv verken på nrk eller tv-2..... det kommer bare opp "siden kan ikke vises"!!!!!! har prøvd med både innternett explorer og crazy browser men e får det ikke til!!
jh_ Skrevet 22. desember 2004 Skrevet 22. desember 2004 Sikker på at du er på nett? Får du pinget www.vg.no f.eks?
VoldCrafT^^ Skrevet 22. desember 2004 Forfatter Skrevet 22. desember 2004 kan det ha noe med att e har skrift inn "shutdown -a" i "kjør" på startmenyen......
Gladideg Skrevet 22. desember 2004 Skrevet 22. desember 2004 det har sikkert en sammenheng med hva du har skrevet i kjør ja... installer en annen webleser, firefox eller opera og se om det er det samme problemet
XenZor Skrevet 22. desember 2004 Skrevet 22. desember 2004 Kjører du noen form for IP-filter som PeerGuardian eller ProtoWall? XenZor
nixtus Skrevet 22. desember 2004 Skrevet 22. desember 2004 Er ikke bare han som sliter, jeg sliter selv uheldigvis.. Jeg har prøvd alt, fra å renew'e inet ip til å skifte mange dns'er uten noe resultat. Bruker netscape selv, og det har alltid funka, intill denne uka Nettleseren har lite å si med dette uansett. ms'en til forskjellige sider kan hoppe fra 25ms til 400ms helt uten videre.. Hvis noen har noen gode forslag jeg også kan prøve, hadde det vært greit.
VoldCrafT^^ Skrevet 22. desember 2004 Forfatter Skrevet 22. desember 2004 hvor ser jeg om jeg har noen ip-filter da
XenZor Skrevet 23. desember 2004 Skrevet 23. desember 2004 hvor ser jeg om jeg har noen ip-filter da Det er noe du i såfall har installert selv. Om du ikke veit om du har det, så har du det sikkert ikke. XenZor
VoldCrafT^^ Skrevet 23. desember 2004 Forfatter Skrevet 23. desember 2004 ja det må være ett virus.... kom sån nedtelling til systemavslutning noen som vett åssen e får den vekk........
NeX Skrevet 23. desember 2004 Skrevet 23. desember 2004 Bruker dere router? vis du gjør det prøv å skifte MTU size til 1492. NeX
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå