CB87-Bergen Skrevet 22. desember 2004 Skrevet 22. desember 2004 (endret) Hei. Har spilt nfsu 2 en stund, og spillet blir litt ensformig etter en stund. Nå vil jeg bare prøve å trimme/style forskjellige biler. Og fant koden "regmebaby" som skal gi 20.000. Det står at man skal skrive inn koden når man trykker start, før man velger profil. Og dette har jeg gjort, men ingen penger å se... Noen som vet hvordan jeg får penger? Endret 22. desember 2004 av ComputerBoy
sixx Skrevet 22. desember 2004 Skrevet 22. desember 2004 kjør til du får penger...Koder er for feiginger uansett om du vil "leke" deg litt...
BLOMST AFC Skrevet 22. desember 2004 Skrevet 22. desember 2004 du skriver p564 foran koden , så går det! Koder er kødd. Bare loosere som bruker det uten tålmodighet. Du mister selve følelsen av spillet!!!!! Dette er ikke rettet mot deg
CB87-Bergen Skrevet 23. desember 2004 Forfatter Skrevet 23. desember 2004 Hmm... Vel, jeg synes det er stor forskjell på Doom 3, HL2, Call of Duty og NFSU2. De 3 første spillene ville jeg aldri brukt koder til, men man skal lete lenge etter ett mer enformig spill enn nfsu2. Jeg er lei all kjøringen, det er alltid det samme. Derfor tenkte jeg å heller leke meg litt med forskjellige biler...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå