xnofit Skrevet 10. juni 2002 Skrevet 10. juni 2002 Har fjernet det noen ganger, men det jeg tilslutt fant ut var at i loggen til fixklez stod det en fil den ikke klarte og fjerne og denne måtte jeg fjerne i dos. Tror den hette noe som winkyg.exe eller noe liknende. Etter denne var fjerna kom det ikke igjen.
Predecessor Skrevet 10. juni 2002 Skrevet 10. juni 2002 Quote: Den 2002-06-07 11:34, mhsalan skrev:hvordan veit æ om æ har fått viruset? og hvor kan man få det fra? Jeg forstår ikke SMS språket! Tenk på alle som ikke har ÆØÅ. I dag har jeg mensen!!! Så det så (venter på respons)
Mixmasta Skrevet 10. juni 2002 Skrevet 10. juni 2002 Quote: Den 2002-06-07 11:34, mhsalan skrev:hvordan veit æ om æ har fått viruset? og hvor kan man få det fra? Jeg skal love deg du finner ut om du har det eller ikke. For pc`n din kommer til å lagge som NSB..
Zink Skrevet 10. juni 2002 Skrevet 10. juni 2002 Den 2002-06-10 09:31, Veslemøy skrev: Quote: Den 2002-06-07 11:34, mhsalan skrev:hvordan veit æ om æ har fått viruset? og hvor kan man få det fra? Quote: Jeg forstår ikke SMS språket! Tenk på alle som ikke har ÆØÅ. ...dèt der er ikke sms, men dialekt, fra Finnmark til NordMøre, og meldingen enkel & grei - la ikke kontrollen ta overhånd. Er da ingen manko på ÆØÅ her i landet. Quote: I dag har jeg mensen!!! Så det så (venter på respons) Oops, men da skjønner vi jo alt sammen :smile: og ønsker god bedring !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå