superreven Skrevet 21. desember 2004 Skrevet 21. desember 2004 Jeg starter min "dedicated server" (v1.6), så kommer dette vinduet opp: error Etter dette updater jeg med HldsUpdateTool (tror iallefall det, dobbelklikker på den, den åpner ett Dos prompt og downloader). Når jeg starter serveren igjen får jeg samme feilmelding... Noen som kan hjelpe? PS: Vet det er mange poster om problemer med dedicated server på dette forumet, jeg søkte, men kunne ikke finne svaret på mitt problem.
Mattlakk Skrevet 21. desember 2004 Skrevet 21. desember 2004 (endret) Last ned en ny steam Her Er usikker... Kanskje du må få tak i en annen hldsupdater ting ?.. mye mulig Endret 21. desember 2004 av crawford
entonic Skrevet 22. desember 2004 Skrevet 22. desember 2004 Bruker d dedicated server i steam eller stand-alone pakken?? Hvis du bruker sistnevnte så finnes det et HLDS update gui som jeg har brukt selv og funker konge. skal se om jeg kan finne link.
Mattlakk Skrevet 22. desember 2004 Skrevet 22. desember 2004 (endret) som jeg har brukt selv og funker konge. skal se om jeg kan finne link. http://www.ozforums.com/showthread.php?t=75577 Endret 22. desember 2004 av crawford
superreven Skrevet 22. desember 2004 Forfatter Skrevet 22. desember 2004 som jeg har brukt selv og funker konge. skal se om jeg kan finne link. http://www.ozforums.com/showthread.php?t=75577 linken til downloaden der inne, funka ikke...
superreven Skrevet 22. desember 2004 Forfatter Skrevet 22. desember 2004 AArgh! Jeg søkte litt å fant en updatetool hos Fileplanet: hlds41104111 Installerte den... og nå får jeg beskjed: "This application has failed to start because WONAuth.dll was not found. Unable to load engine, image corrupt. Hvis ikke noen har noen innvendinger, prøver jeg å installere HLServer på ny.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå