kheen Skrevet 5. juni 2002 Skrevet 5. juni 2002 Jeg var så uheldig å fikk et lite hull i min BlackIce Extreme radiator, når jeg skulle bore gjennom skruehullene..Hva kan jeg gjøre for å få tettet hullet? Gjør det noe om den ene "vannkretsen" ikke blir benyttet? hvilke midler kan jeg bruke for å få tettet hullet:-?
Xell Skrevet 6. juni 2002 Skrevet 6. juni 2002 Quote: kheen skrev (2002-06-05 15:37):Jeg var så uheldig å fikk et lite hull i min BlackIce Extreme radiator, når jeg skulle bore gjennom skruehullene..Hva kan jeg gjøre for å få tettet hullet? Gjør det noe om den ene "vannkretsen"ikke blir benyttet?hvilke midler kan jeg bruke for å få tettet hullet:-? har aldri testa dette selv, men det finnes jo så "radiator tetter" å få kjøpt på bensinstasjoner når radiatoren på bilen begynner å lekke. Mulig det kan gjøre jobben.
eldorado2097 Skrevet 6. juni 2002 Skrevet 6. juni 2002 Du får kjøpt "Super Stål" på Clas Ohlson. Det er beregnet for å tette hull i rør.
Olavxxx Skrevet 6. juni 2002 Skrevet 6. juni 2002 Jeg hadde tatt den med til et bilverksted. Bilverksted kan lodde radiatorer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå