KrizZzo Skrevet 21. desember 2004 Skrevet 21. desember 2004 noen som vet om det er mulig, eller vet hvordan det er mulig og koble sammen 2 trådløse nettverks kort uten aksesspunkt? [Trådløst kort] sammenkobling uten; kabel, og aksesspunkt [trådløst kort]
pcp160 Skrevet 21. desember 2004 Skrevet 21. desember 2004 (endret) Du kan sette de som peer to peer. Velg "legg til" i trådløse nettverk. så finner du bare et navn, og setter det samme på begge maskiner. Gå på egenskaper på det nye du lager, og kryss av for "dette er datamaskin til datamaskin" (Ad hook) Endret 21. desember 2004 av pcp160
KrizZzo Skrevet 21. desember 2004 Forfatter Skrevet 21. desember 2004 Du kan sette de som peer to peer.Velg "legg til" i trådløse nettverk. så finner du bare et navn, og setter det samme på begge maskiner. Gå på egenskaper på det nye du lager, og kryss av for "dette er datamaskin til datamaskin" (Ad hook) takker for mega-kjapt svar
pcp160 Skrevet 21. desember 2004 Skrevet 21. desember 2004 Hyggelig du får si fra om du ikke får det til.
jonpet55 Skrevet 21. desember 2004 Skrevet 21. desember 2004 Dette har jeg prøvd mellom en bærbar og stasjonær hjemme, men jeg får det bare ikke til. Jeg har valgt AD-Hoc, men pc'ene oppdager ikke hverandre...
KrizZzo Skrevet 21. desember 2004 Forfatter Skrevet 21. desember 2004 Hyggelig du får si fra om du ikke får det til. har litt problemer med og få opp internett mellom pcene.. ikke noe problem på den som har internett fra før, men får ikke nett på den som bare er trådløs.. Noen tips?
pcp160 Skrevet 21. desember 2004 Skrevet 21. desember 2004 Det skal vel gå om du setter den som har nett til og dele intenetttilkobling.
KrizZzo Skrevet 21. desember 2004 Forfatter Skrevet 21. desember 2004 Det skal vel gå om du setter den som har nett til og dele intenetttilkobling. gjort det, men ikke noe sjer?
pcp160 Skrevet 21. desember 2004 Skrevet 21. desember 2004 (endret) Det var rart. Jeg prøvde og sette det opp som jeg sier til deg her nå, og det gikk fint det. Du har altså forbindelse mellom de to trådløse "ad hook" og den som har internett har du satt til og dele internett? Altså du må sette det nettverkskortet som har linje inn til og dele, ikke ad hook kortet... Endret 21. desember 2004 av pcp160
KrizZzo Skrevet 21. desember 2004 Forfatter Skrevet 21. desember 2004 (endret) Det var rart. Jeg prøvde og sette det om som jeg sier til deg her nå, og det gikk fint det.Du har altså forbindelse mellom de to trådløse "ad hook" og den som har internett har du satt til og dele internett? Altså du må sette det nettverkskortet som har linje inn til og dele, ikke ad hook kortet... det er gjort.. Lokal tilkobling er satt til og dele, og trådløs tilkobling er tilkoblet får faktisk til og koble fra den lokale tilkoblingen via den bærbare som er trådløs også Endret 21. desember 2004 av KrizZzo
pcp160 Skrevet 21. desember 2004 Skrevet 21. desember 2004 Da, vet jeg ikke helt hva mer jeg skal si, hvis du har brannmur programmer kan du jo prøve og disable de om du ikke har gjort det. Jeg har Norton, og mått klikke ok på den i alle fall...
KrizZzo Skrevet 21. desember 2004 Forfatter Skrevet 21. desember 2004 Da, vet jeg ikke helt hva mer jeg skal si, hvis du har brannmur programmer kan du jo prøve og disable de om du ikke har gjort det.Jeg har Norton, og mått klikke ok på den i alle fall... eheey=) da blei det gitt=) Toskete av meg og ikke tenke på det også da, men det kom liksom ikke no beskjed om at den skulle slippe igjennom trafikk så.. men men.. det ble nå.. takker=)
pcp160 Skrevet 21. desember 2004 Skrevet 21. desember 2004 (endret) eheey=) da blei det gitt=) Supert, da er det bare og stille brannmur om det blir trøbbel Forresten ikke nødvendigvis så toskete, hos meg har man "dårlig" tid med og svare på enkelte av brannmurmld, sitter du på pc et stykke unna er det ikke alltid like greit. Pleier igrunn og disable hver gang jeg driver med hjemmnettverk som ikke virker jeg. Endret 21. desember 2004 av pcp160
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå