MyBigMouth Skrevet 20. desember 2004 Skrevet 20. desember 2004 Jeg får ny pc over nyttår Det jeg lurte på var om jeg måtte kjøpe meg nytt cs,cz og div for å kunne spille disse uten at cd keyen bannes.spm er enkelt "må jeg få nye spill når jeg får den nye pcen?
DevN Skrevet 20. desember 2004 Skrevet 20. desember 2004 Har jeg forstått deg rett nå, er svaret nei. Så lenge det er en og samme person som benytter nøklene er det lovlig. Har du forresten planer om å starte enda flere tråder? :!:
MyBigMouth Skrevet 20. desember 2004 Forfatter Skrevet 20. desember 2004 nei/ja.....mye problemer etter LAN vettu
MyBigMouth Skrevet 21. desember 2004 Forfatter Skrevet 21. desember 2004 PROBLEM SOLVED.....kan jo bare bruke steam accounten..bare logger inn på sammme konto...sletter den selvsagt fra den gamle pcen.
.tomf Skrevet 21. desember 2004 Skrevet 21. desember 2004 PROBLEM SOLVED.....kan jo bare bruke steam accounten..bare logger inn på sammme konto...sletter den selvsagt fra den gamle pcen. lol,du trenger jo ikke det da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå