arlion Skrevet 26. desember 2004 Skrevet 26. desember 2004 nei FFXII kommer kun til ps2 men siden topic starteren nevnte ps2 spill også er det jo fullt mulig å anbefale det spillet. kommer nok ikke før tidligst om ca 14 måneder men er i hvertfall noe å glede seg over da det kommer til å bli et av de beste FF spillene hitill (håper jeg) som stor fan av FF6,FF9 og FF10 virker det som en perle. men tilbake til topicen, av de spillene du nevener på listen er rome total war et superbt strategi spill. ellers kan jeg jo anbefale star wars knights of the old republic II: the sith lords som mest sannsynlig kommer i begynnelsen av februar 2005.
.tomf Skrevet 26. desember 2004 Forfatter Skrevet 26. desember 2004 Har ikke spilt alle de andre Final Fantasy spillene,da er det vel ingen vits i å spille den siste? Jeg har prøvd SW:KotoR, som hadde mongo styring. Hvis 2'ern som kommer har den samme styringa, så kommer ikke jeg til å kjøpe det. Men i morgen åpner butikkene, da blir det Rome:Total War på meg. *glede seg*
arlion Skrevet 26. desember 2004 Skrevet 26. desember 2004 vel siden det er en ny story, vel faktisk en helt ny planet i alle Final Fantasy spilla er det ikke nødvendig å ha spillt de forige, bortsett i fra det samme konseptet har de ingen ting å gjøre med hverandre. og hva var galt med kontrol systemet i kotor? syntes det var perfekt jeg da men, er vel kanskje ikke så krav stor på det området i et rpg spill.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå