TempO Skrevet 20. desember 2004 Skrevet 20. desember 2004 Heia. Enkelt spørsmål...jeg er ikke veldig inn i spillverden, så jeg bare lurte på om det er noen fete snowboardpill ute på markedet til PC nå..?? gjør ikke noe om de er 1år gamle eller noe lixom, så lenge det er et bra snowboardspill. Ettersom det ikke er noe snø ute, så får jeg ta i bruk PC*n
angry_dee Skrevet 20. desember 2004 Skrevet 20. desember 2004 Supreme Snowboarding er jo et ganske bra spill... men det er litt gamlere enn 1år da.. sikkert fra 2000 eller noe sånt.. men jeg skal ikke klage på grafikk og spillbarhet for det
TempO Skrevet 20. desember 2004 Forfatter Skrevet 20. desember 2004 så lenge spillbarheten og grafikken er bra, så holder det leeenge....er jo det som er viktig Noen som vet om flere kanskje? ser ut som de fleste spilla er til xbox osv
angry_dee Skrevet 20. desember 2004 Skrevet 20. desember 2004 ser ut som de fleste spilla er til xbox osv det er faktisk sant.. det er ikke mange snowboard spill til pc.. ikke nyere iallefall.. å det er jo synd, men som sagt prøv supreme snowboarding! hos CoolShop får du spillet for DKK69,00,- pluss frakt.. ingen moms eller toll for varen da den koster under 200,-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå