nilsheim Skrevet 18. desember 2004 Skrevet 18. desember 2004 Opplever ofte dårlig hastighet over kabelen til UPC. Jeg betaler for 1024/256, men opplever ofte bare det halve (målt mot sunsite.uio.no). Ping er rundt 30ms. UPC sier at de bare garanterer hastighet opp til 1024/256. Noen tips eller lignende erfaringer?
nilsheim Skrevet 18. desember 2004 Forfatter Skrevet 18. desember 2004 (endret) Nytter det f.eks. å klage noe sånt inn noen steder? Endret 18. desember 2004 av nilsheim
MMORE2001 Skrevet 18. desember 2004 Skrevet 18. desember 2004 Beste du kan gjør er å kvitte deg med UPC hvis du har muligheter for det, jeg hadde selv upc for 3 års siden bare bullshit med de. En gang var nette til UPC vekke i ei uka i det område eg bodde, men det ser mer ut så at UPC har problemmer de fleste plassen de tilbyr dritt nette sitt! Det besta tipse eg kan gi deg er at du bytter nettlevrandør .
nilsheim Skrevet 18. desember 2004 Forfatter Skrevet 18. desember 2004 Kommer nok til å bytte på sikt. Synes bare de kommer med merkelige svar når du henvender deg til dem. For det første svarer de som om du er komplett idiot på tekniske ting, dessuten synes jeg det er merkelig at du må betale for en tjeneste du ikke får..
MMORE2001 Skrevet 18. desember 2004 Skrevet 18. desember 2004 Ja jeg er helt eing med deg, UPC har mye å lære seg når det gjellder kunde behandling!
nilsheim Skrevet 18. desember 2004 Forfatter Skrevet 18. desember 2004 Noen som har prøvd å reklamere på forbindelsen sin?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå