ArticTundra Skrevet 17. desember 2004 Skrevet 17. desember 2004 Hvordan er dette kabinettet? Er det noe særlig? Er PSU'en dårlig? Skal bruke det med oppsettet jeg har i en anen post(feedback på pc) i kjøp/salg forumet. kabinett: COLORS Zorro Series Blue ATX Miditower med vindu, LED-Vifte, og 400W PSU. Pris: 635kr http://www.mamoz.no/produkt/SLC10119/COLOR...ries_Black.html
tørrfisk Skrevet 17. desember 2004 Skrevet 17. desember 2004 Jeg liker ikke PSU'en fordi molex pluggene er få og veldig skranglete (pinnene sitter veldig løst i pluggen) Det ser rått ut, men er litt skranglete å håndtere, litt høy plastfaktor. Har installert nytt utstyr i den nå, men har ikke fått kjørt det i mer enn noen sekunder pga den utrolig irriterende alarmen som kommer siden temp proben ikke er installert riktig (?) Hadde noe problemer med å få skrudd inn montasjeskruene til hovedkort, men løste dette ved å skru inn dem delvis med knipetang. Det er en lek å installere nye vifter i dette kabinettet siden den har griller og hull til dem overalt, og er veldig moddevennlig! Vil gi det 7/10, 10 for utseende, 5 for all plastikken som prøver desperat å se ut som metall. Karakteren vil muligens synke eller gå opp ettersom jeg får prøvd det i drift (Venter på XP oem i posten)
ArticTundra Skrevet 17. desember 2004 Forfatter Skrevet 17. desember 2004 Hva mente du med at du løste problemet med montasjeskruene med knipetang? Kommer mitt MSI K8N Diamond-54G Hovedkort til å passe i det?
tørrfisk Skrevet 18. desember 2004 Skrevet 18. desember 2004 Mente at et hull til en skrue var litt vanskelig å få montasjeskruen inni med skrujernet, så brukte bare en knipetang til å vri den, dette var en enkel og bra løsning. Jepp, alle hovedkort passer i den ( Micro ATX og ATX)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå