salte aper Skrevet 17. desember 2004 Forfatter Skrevet 17. desember 2004 Gidd lag skrytepost!! Testa drivere til skjermkortet? Altså det nyeste? Installert nye nytt i det siste? Virus? Skryteposte med det opsettet der?? er jo en helt vanlig pc :!: ikkje no spezz heftige specs det der nei(har ikkje så mye eg skulle ha sagt sjøl da ) hehe det var en som sa at jeg har for dårlig pc, så jeg skrev ossen pc jeg har og da endret han posten sin, uansett hva skal jeg skryte av skjermkortet mitt??
DevN Skrevet 17. desember 2004 Skrevet 17. desember 2004 Avslutt prosessen "Aphex.exe", og se om det hjelper. Aldri hørt det navnet før... *Søke på Google*
ASDASDKL2131 Skrevet 17. desember 2004 Skrevet 17. desember 2004 men Aphex.exe bruker 99% av cpu Der har du jo problemet. Aphex.exe er vel GameSpy eller noe.
Sigga Skrevet 17. desember 2004 Skrevet 17. desember 2004 Jeg regner med at du har skrevet fps_max 101 i console?
salte aper Skrevet 17. desember 2004 Forfatter Skrevet 17. desember 2004 Aphex.exe var gamespy som ikke svarte funker nå
lsdfffffffffdfs Skrevet 17. desember 2004 Skrevet 17. desember 2004 Gidd lag skrytepost!! lol ? skrytepost ? når ble 8-10 fps skryt ?
Der Kommissar Skrevet 18. desember 2004 Skrevet 18. desember 2004 Aphex.exe var gamespy som ikke svarte funker nå Apropos Gamespy, så leste jeg på Itavisen.no at Gamespy Arcade toppa lista sammen med Kazaa når det kom til utdeling spy/malware... Jaja, jeg bruker det ikke uansett
LuMpY Skrevet 18. desember 2004 Skrevet 18. desember 2004 hvis du har for stor oppløsning som ikke skjermkortet greier er det en grunn.... best å sette ned oppløsninga..... (800-600)... men helst kjør openGL MvH SnAxX
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå