Fenalår Skrevet 17. desember 2004 Skrevet 17. desember 2004 Jeg kunne tenkt med å brenne alle tre CDene inn på en DVD CD. Probleme er å få det til å virke, jeg har prøvet å legge alle filer å mapper systematisk inn.........men lykkes ikke. Finnes det en måte hvor jeg kan legge alle tre CDene inn på en DVD plate, uten at jeg får spørsmålet:......sett i "Disc 2"..........sett i "Disc 3". Husk at installasjonen skal virke da, det er ikke noe kunst å brenne alle CDene inn på en DVD, det er verre å få det til å gå smertefritt.
sixx Skrevet 17. desember 2004 Skrevet 17. desember 2004 hmm...et slikt prosjekt har jeg også prøvd uten hell.... skulle legge battlefield på en DVD... det gikk bare ikke...selv ikke etter utallige forsøk på å brenne det over.... Men det kan jo godt hende det gå hvis du har ganske mye peiling på slikt da...
Dʋgɢtung Skrevet 18. desember 2004 Skrevet 18. desember 2004 Regner med at du vil ha en litt mer proff løsning enn å gjøre om CD'ene til ISO-filer for så å bruke Daemon Tools? Det er jo en mulighet, men langt i fra så praktisk som du ønsker selvsagt.
Fenalår Skrevet 21. desember 2004 Forfatter Skrevet 21. desember 2004 Regner med at du vil ha en litt mer proff løsning enn å gjøre om CD'ene til ISO-filer for så å bruke Daemon Tools? Det er jo en mulighet, men langt i fra så praktisk som du ønsker selvsagt. Det har jeg allerede gjort, men det er ikke så mange av vennene mine som kjønner noe av det.
Dʋgɢtung Skrevet 21. desember 2004 Skrevet 21. desember 2004 Regner med at du vil ha en litt mer proff løsning enn å gjøre om CD'ene til ISO-filer for så å bruke Daemon Tools? Det er jo en mulighet, men langt i fra så praktisk som du ønsker selvsagt. Det har jeg allerede gjort, men det er ikke så mange av vennene mine som kjønner noe av det. Vennene dine? Jeg trodde det var slik at du skulle ta backup av dine egne CD'er jeg, til deg selv? Samme om de ikke skjønner det, siden du allerede tydeligvis skjønner det
albions Skrevet 24. desember 2004 Skrevet 24. desember 2004 Er slikt lovlig, eller er det regler for det også
LOBOS Skrevet 25. desember 2004 Skrevet 25. desember 2004 (endret) Er slikt lovlig, eller er det regler for det også Spørsmål: Kan jeg lovlig kopiere min kjøpte dvd og gi den bort til en venn? Innsendt av: inga Svar: Det er tillatt å fremstille eksemplar til privat bruk etter åndsverkloven § 12. "Privat" tolkes strengt, men nære venner regnes inn i den private krets. Og du kan fremstille et eksemplar på grunnlag av en leid (eller lånt) plate. Jon Bing Ja og for kilde... http://www.dagbladet.no/dinside/2004/01/05/387624.html Endret 25. desember 2004 av LOBOS
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå