prolux Skrevet 16. desember 2004 Skrevet 16. desember 2004 Hvorfor får jeg nesten ikke opp noen CSS-servere når jeg: 1. Starter STEAM 2. Velger "Internett" 3. Velger "Refresh" Dersom det kommer opp noen servere så har de en LATENCY på mellom 1500 og 5000. Dette problemet kom etter at jeg installerte den siste oppdateringen fra Steam. Hadde ikke dette problemet tidligere. Noen som har opplevd det samme ? Hvordan fikset dere problemt ?
XDamage Skrevet 17. desember 2004 Skrevet 17. desember 2004 Har akkurat samme problemet, får noen ganger opp mange servere, noen ganger ikke. Det irriterer meg noe så grønnjævli! Steam = driiiit.
bender Skrevet 17. desember 2004 Skrevet 17. desember 2004 Det er sikkert pga. oppdateringen de holder på med. Det du finner på refresh internet games, er det oppdaterte serverene. De vil poppe opp der etterhvert som flere blir oppdater. Har mange på favorites, og få av de er oppdatert ennå, så der komme jeg ikke inn engang.
LuggagE Skrevet 17. desember 2004 Skrevet 17. desember 2004 Irriterende! Jeg finner heldigvis servere, men ikke under 50 = ( Hadde forresten 180 steady fps ista ^^
csboy Skrevet 17. desember 2004 Skrevet 17. desember 2004 Får opp servere med ping helt nede i 30 jeg. Har ikke merket noe til det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå