IceHunter Skrevet 16. desember 2004 Skrevet 16. desember 2004 er det noen som vet om et program jeg kan laste ned til serveren min så gjør at du ser hvem som bruker cheat og kicker elle baner dem?! takk for all hjelp! mvh IceHunter
Bluebeans Skrevet 16. desember 2004 Skrevet 16. desember 2004 Eneste er vel Cheating Death. Men jeg anbefaler det ikke.
DevN Skrevet 16. desember 2004 Skrevet 16. desember 2004 Vel, cheating death tar vel heller ikke alle, men er nok det beste. Ulempen er nok at klienten må kjøre CD.
Ostepølsa Skrevet 16. desember 2004 Skrevet 16. desember 2004 Som ikke finner en dritt hehe, stemmer det men det er da bedre enn ingenting..
bender Skrevet 16. desember 2004 Skrevet 16. desember 2004 Funker Cheating Death for CS:S. Jeg savner et anticheat program for både klienter og servere til CS:S. Det er ganske mye cheating nå synes jeg...ser folk hver kveld med wallhacks og speedhacks. Har ikke lagt merke til autoaim ennå, men vet ikke om det er ute en ennå egentlig? Og hvorfor anbefaler du ikke å bruke dette?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå