Multiplex Skrevet 16. desember 2004 Skrevet 16. desember 2004 Har laget egen logo til CS, men hvordan får jeg valgt den til min spray i CS? Har erstattet filen med tidligere WAD-fil, men den kommer da fortsatt ikke opp som en av alternativene inne på spillets options... Er det en annen meny jeg må gå inn på? Er det en annen knapp man trykker på? Noe som skal gjøres i console? Blir veeeeeeldig glad for alle forslag. Hvis noen vet løsning, skriv helst svaret som om du skulle forklare fremgangsmåten for en kunnskapsløs ape (teskje-metoden) Thanx!
Malux Skrevet 16. desember 2004 Skrevet 16. desember 2004 (endret) du skal legge tempdecal.wad filen i /cstrike mappa de, og du må ikke åpne options, åpner du options så bare går den tilbake til den gamle sprayen din automatisk, men console kan du bruke til commandoer som bytte nick osv..Det burde funke så lenge du ikke åpner Options Edit: leif. Endret 16. desember 2004 av mr.chaos
Multiplex Skrevet 16. desember 2004 Forfatter Skrevet 16. desember 2004 du skal legge tempdecal.wad filen i /cstrike mappa de, og du må ikke åpne options, åpner du options så bare går den tilbake til den gamle sprayen din automatisk, Har gjort dette, men det virker fortsatt ikke.. Første gangen jeg laget logo, åpnet jeg options, men har laget ny logo nå UTEN å åpne options. Hvorfor funker det fortsatt ikke? (...) men console kan du du bruke. Kan eller kan ikke bruke? Evt hva skrives i console? Takk for hjelp forresten!
Mattlakk Skrevet 16. desember 2004 Skrevet 16. desember 2004 har samme problemet.. Men, hmm.. det kan ikke være noe med 1.6 våres da ?
Multiplex Skrevet 17. desember 2004 Forfatter Skrevet 17. desember 2004 har samme problemet.. Men, hmm.. det kan ikke være noe med 1.6 våres da ? Kjære dagbok... Igår var jeg farlig nære! Problemet er at jeg prøver litt forskjellige varianter og nå husker jeg ikke gårsdagens fremgangsmåte Lagde ny logo i Wally, og på CS sprayet jeg plutselig standardtag'n til Wallyprogrammet! (en svart rute, med en øks og påskriften "wally")... Noen som har opplevd lignende? Føler at jeg ikke ligger langt unna løsningen her. Vi får veksle erfaringer her inne helt til vi får det til å sitte Lykke til videre (til oss begge)!
Multiplex Skrevet 17. desember 2004 Forfatter Skrevet 17. desember 2004 Inne på cstrike-mappen, trenger man gjøre forandringer inne på "logos"-mappen?? Har lagt en kopi av tempdecal-filen her, men dette ødelegger kanskje bare?
Multiplex Skrevet 17. desember 2004 Forfatter Skrevet 17. desember 2004 I DID IT!! Yiha!! Hadde laget en ekstra kopi av tempdecal-filen og lagt på logos. Erstattet bare denne med wad-filen i cstrike, så var det hele gjort! PS: Til du andre som heller ikke fikk dette til... Ganske mange av servere lar deg ikke bruke custom tag. Det står ikke noe om det og umulig å vite hvilke det gjelder, så prøv flere servere før du gir opp
Mattlakk Skrevet 17. desember 2004 Skrevet 17. desember 2004 Men ligger det masse logoer inne på /cstrike/logos ? For de kan du jo sikkert høyre klikke på å redigere
Multiplex Skrevet 17. desember 2004 Forfatter Skrevet 17. desember 2004 Men ligger det masse logoer inne på /cstrike/logos ?For de kan du jo sikkert høyre klikke på å redigere Les innlegg over... Nei inne på logos ligger det ikke mange logoer (tror jeg)... Det var jeg som la inn fila der manuelt, og dette skapte bare forvirring. Ikke gjør det! Si ifra når du får det til a!
Mattlakk Skrevet 18. desember 2004 Skrevet 18. desember 2004 Multiplex.. du virker som en grei fyr Kan du laste opp en tempdecal logo du har laget elns ? så jeg bare får prøve... Det hadde vært gøy!! Eller er jeg helt på jorde, Også er det programmet som gjør at det funker ?
Mattlakk Skrevet 20. desember 2004 Skrevet 20. desember 2004 (endret) Si ifra når du får det til a! Fikk det til etter jeg slettet Custom.Hpk En kamerat som sa det Takk for hjelpen Endret 20. desember 2004 av crawford
Multiplex Skrevet 21. desember 2004 Forfatter Skrevet 21. desember 2004 Jo takk selv! Hmm, customfila, jøss. Jaja, der ser du, det finnes en hel bøtte med veier som fører til Rom. Nå som det viser seg at vi begge er i stand til å programmere pc'n til det mest vanvittige, gjenstår det jo å se resultatene av vårt harde håndtverk. Så, hvilke servere pleier du å spille på og hva kaller du deg? Kan slenge innom og sjekke ut tag'n din NB: Denne informasjon kan godt sendes på PM hvis du vil Look for me, aka: - Multiplex - | P3-T-3R | - CaesarZ | MoOoLTi PL3xXx
Mattlakk Skrevet 21. desember 2004 Skrevet 21. desember 2004 Du finner meg ofte her: Server: ][ de_aztec Only ][ VAC ][ ip: 193.201.52.123:27015 Men har ikke no kul Tag da er bare glad jeg fikk det til Look for: ApoteX
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå