JuB Skrevet 14. desember 2004 Skrevet 14. desember 2004 Hei, har stoore problemer med tv-ut gangen på mitt Aopen geforce ti 4200 kort, bruker en overgang sak fra msi. Må ha dette får å kunne bruke s-video/gul signal kabel. Når jeg kobler dette til blir tv-en enten rosa, skurrete med streker ++, eller slike test signaler NRK brukte før, 5-6 brede streker over skjermen i div. farger. Har prøvd kablen på en bærbar pc, funker fint der. Har prøvd et pci kort i pc-en min, da funker tv-ut helt fint, så prøvd jeg å sette inn mitt agp ti4200 kort, da klikka tv-ut kortet på pci kortet også. Ble rosa/skurrete osv. Har også formatert pc-en, uten hjelp. Vil ha tv-ut til fungere, står en 32" 100 WS her... Takker får alle gode forslag
jorlille Skrevet 14. desember 2004 Skrevet 14. desember 2004 For meg kan det høres ut som om du kanskje har NTSC ut istedenfor PAL. Ville sjekket det i oppsettet om jeg var deg.
JuB Skrevet 15. desember 2004 Forfatter Skrevet 15. desember 2004 Men problemet er der helt fra pcen starter. altså fra du ser disker og slikt detekteres.. Men har prøvd å bytte litt drivere å slikt, tror kanskje tv-ut gangen er gåen... Eller har noen noen bedre forslag?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå