Gå til innhold

Passer hovedkortet mitt?Arctic Cooling Silentium


Anbefalte innlegg

Jeg har bestemt meg for å kjøpe kabinettet Arctic Cooling Silentium T1. Så tenkte jeg å bestille dette i dag, siden det er dagens julekalendertilbud. Men, så kommer jeg på netshop og ser denne teksten:

Hovedkort kompabilitet

Alle hovedkort som følger ATX standarden passer inn i dette kabinettet, alle hovedkort som da ikke er bredere enn 24,5cm. Det er dog noen Asus hovedkort som plasserer sine floppy-kontrollere horisontalt i stedet for vertikalt noe som fører til at hovedkortet ikke passer inn i ATX-standarden, og ei heller dette kabinettet. Benytter du dog ikke denne floppy-kontrolleren på Asus hovedkortet, så passer det fint i kabinettet.

 

Jeg har hovedkortet asus a7n8x deluxe, vil dette passe inn i dette kabinettet?

 

 

På forhånd takk

 

Eirik1989

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror jeg også skal bestille meg dette. Har kikket både på det og Aopen H600B en stund, men til den prisen er det ikke tvil. Jeg går for det. :woot: Masse gode erfaringer, selv om noen synes det er litt snodig.

 

Har et Q-tec L-MD med 300watt nå, og det helt uutholdelig. Må ha noe lydsvakt. Tror Silentium T1 er perfekt for meg som ikke trenger all verden plass også.

Lenke til kommentar

En ting jeg lurer på er skjermkort. Vet ikke hvor god plass det er til det med tanke på den harddiskmuffen foran. Har et MSI FX5900, som er forholdsvis langt, 22,5 cm.

 

Dessuten lurer jeg på hvor mange ATX-strømkontakter (Til HDDer, CDrom osv) det er på strømforsyningen. Ellers må jeg bestille med en forgrener (35kr) eller to... :hmm:

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Bømp.

 

En ting jeg lurer på er skjermkort. Vet ikke hvor god plass det er til det med tanke på den harddiskmuffen foran.

 

Lurer på det samme. Har et Pinnacle Pro-One RTDV PCI kort som er veldig langt, sikkert rundt 30 cm. Vil dette passe inn? Har Asus P533 HK.

 

Er det noe annet kabinett som er like stille?

Endret av legofred
Lenke til kommentar

Dimensjoner (BxDxH) 18 cm x 45 cm x 43.5 cm

 

så vis du har et 30cm skjermkort ville jeg heller bare tatt vekk en HD vis den var i veien men HD rammen vill ikke være i veien

 

Vis den skulle være det som jeg tviler enormt sterkt på så kan du sikkert skru den av. eventuelt sleng på noen moterings greier som gjør så du kan putte HDene der 5,25 brønnene er :)

 

lykke til

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...