Slutsky Skrevet 13. desember 2004 Skrevet 13. desember 2004 Heisan.. Beklager viss dette ikke hører til under "Nettverk"... Ofte når jeg gjør ting og tang på internet får jeg beskjed om å slå på/godta i nettleseren. Er det noen som vet hvor man slår det på?
sablabra Skrevet 13. desember 2004 Skrevet 13. desember 2004 Velg Tools>Internet options så klikker du på Privacy og velger hvor mye som skal godtas der
eiaaa Skrevet 13. desember 2004 Skrevet 13. desember 2004 Regner med at du har IE, siden du ikke spesifiserte noe annet ;I Klikk "Tools" og så "Internet Options" Velg "Security" og klikk på "Internet" og deretter "Default level" Flytt knappen til "Medium" (eller lavere) og klikk "OK" Dette gjør du i tilfellet i Netscape: Klikk "Edit" og så "Preferences" Klikk "Advanced" i menyen på venstresiden (hvit bakgrunn) Under Cookies på høyreside (grå bakgrunn), klikk "Accept all cookies" Klikk "OK" Eller tilsvarende menyer på norsk. Håper det hjalp
Slutsky Skrevet 15. desember 2004 Forfatter Skrevet 15. desember 2004 Regner med at du har IE, siden du ikke spesifiserte noe annet ;I Klikk "Tools" og så "Internet Options" Velg "Security" og klikk på "Internet" og deretter "Default level" Flytt knappen til "Medium" (eller lavere) og klikk "OK" Dette gjør du i tilfellet i Netscape: Klikk "Edit" og så "Preferences" Klikk "Advanced" i menyen på venstresiden (hvit bakgrunn) Under Cookies på høyreside (grå bakgrunn), klikk "Accept all cookies" Klikk "OK" Eller tilsvarende menyer på norsk. Håper det hjalp Takk for hjelpen.... Men nå har jeg et nytt problem Når jeg trykker på linker som skal "aktivere" popup-vindu, får jeg denne meldingen i "status-feltet" ned i venstre hjørne: "javascript:popLogin('login.php'.'Login_LIVE)". Noen som vet hva dette skal bety?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå