Gå til innhold

bloodlines hjelp søkes

Anbefalte innlegg

Skrevet

finner ikke nosferatune i kloaken i hollywood har vert i det huset i åsen, kom til kloaken der, blei sendt gjenom en rør til hvor jeg møtte noen store jævler, sienere en stor edderkopp som kasta lik og tønner etter meg... etter å ha felt den så fant jeg en veit opp til gatene... men snakka med han fyren bak guldsmeden, han hadde ikke no nytt å si så jeg gikk ned igjen men finner ikke noen vei å gå videre... hvor er de nosferatuene!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
finner ikke nosferatune i kloaken i hollywood har vert i det huset i åsen, kom til kloaken der, blei sendt gjenom en rør til  hvor jeg møtte noen store jævler, sienere en stor edderkopp som kasta lik og tønner etter meg...  etter å ha felt den så fant jeg en veit opp til gatene... men snakka med han fyren bak guldsmeden, han hadde ikke no nytt å si så jeg gikk ned igjen men finner ikke noen vei å gå videre... hvor er de nosferatuene!!

De er lenger ned i kloakken. Du må videre ned et par kloakk-levels, samt ta knekken på et halv dusin sånne "edderkopper" eller hva de nå er underveis. Så utforsk grundig videre du. :-)

Endret av thomanil

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...