Zypod Skrevet 13. desember 2004 Skrevet 13. desember 2004 finner ikke nosferatune i kloaken i hollywood har vert i det huset i åsen, kom til kloaken der, blei sendt gjenom en rør til hvor jeg møtte noen store jævler, sienere en stor edderkopp som kasta lik og tønner etter meg... etter å ha felt den så fant jeg en veit opp til gatene... men snakka med han fyren bak guldsmeden, han hadde ikke no nytt å si så jeg gikk ned igjen men finner ikke noen vei å gå videre... hvor er de nosferatuene!!
thomanil Skrevet 13. desember 2004 Skrevet 13. desember 2004 (endret) finner ikke nosferatune i kloaken i hollywood har vert i det huset i åsen, kom til kloaken der, blei sendt gjenom en rør til hvor jeg møtte noen store jævler, sienere en stor edderkopp som kasta lik og tønner etter meg... etter å ha felt den så fant jeg en veit opp til gatene... men snakka med han fyren bak guldsmeden, han hadde ikke no nytt å si så jeg gikk ned igjen men finner ikke noen vei å gå videre... hvor er de nosferatuene!! De er lenger ned i kloakken. Du må videre ned et par kloakk-levels, samt ta knekken på et halv dusin sånne "edderkopper" eller hva de nå er underveis. Så utforsk grundig videre du. :-) Endret 13. desember 2004 av thomanil
FFX Skrevet 13. desember 2004 Skrevet 13. desember 2004 Men hvis du er en snik som meg, så bare list deg forby de edderkoppmonsterne i stedet for å drepe dem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå