vi er lost Skrevet 12. desember 2004 Skrevet 12. desember 2004 Fattern kom hjem med den igår, de hadde hatt den på et anleggskontor. Hva er dette for en router? Funker den på ADSL? Hvordan kommer jeg inn på den? Har lest litt rundt på internet men har ikke funnet helt ut om det er en ADSL router.
dakri Skrevet 12. desember 2004 Skrevet 12. desember 2004 Denne finnes i flere forskjellige modeller. 1701 er for ADSL. Du trenger en (blå) Cisco konsollkabel for å komme inn på den.
vi er lost Skrevet 12. desember 2004 Forfatter Skrevet 12. desember 2004 Glemte å nevne det men det er en 1712. Har funnet den blå COM kabelen kommet inn i hyperterminal. (snakket nettopp med en på MSN)
veron Skrevet 12. desember 2004 Skrevet 12. desember 2004 Du finner en masse info her, les og lær deg Cisco. (Det er gøy) http://www.cisco.com/en/US/products/hw/routers/ps221/ps5300/
vi er lost Skrevet 13. desember 2004 Forfatter Skrevet 13. desember 2004 Har lest mye av det som fulgte med av manualer. Et siste spm, vil den funke som en ADSL router? Har lest litt på siden. Fra Cisco The Cisco 1712 Security Access Router offers an all-in-one security, routing, and switching solution for enterprise small branch offices and small and medium sized businesses; with built-in Fast Ethernet LAN switching, Fast Ethernet port for DSL or broadband modem connectivity, integrated IOS Security and backup WAN for link redundancy to help ensure high availability of critical business applications. The Cisco 1712 Router provides businesses a cost-effective migration path from ISDN to ADSL services. The Cisco 1712 Router allows customers to deploy ISDN access initially while providing a migration path to ADSL when the service becomes available, without purchasing a new router. Såvidt jeg kan se kan jeg bruker Fast ethernet porten til til å koble til mitt ADSL modem. Kan noe bekrefte det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå