Edstro Skrevet 12. desember 2004 Skrevet 12. desember 2004 Skulle akurat nå til og spille condition zero. Gjekk inn i spillet og valgte en map eg ville spille på (ikke online) singel play! Alså mot boter. Så begynte den og loade men så komm dette opp: Mod_NumForName:sprites/smokepuff.spr not found Så etter eg har klikket ok på meldingen så kommer der opp en til: czero.exe - Application Error: The instruction at "0x0fa71ad9" referenced memory at "0x0fda52d8". The memory could not be "read". Click on ok to terminate the programm. Etter eg har klikket ok på den og så kommer det ikke opp mer. Hjelp meg!
DevN Skrevet 12. desember 2004 Skrevet 12. desember 2004 Du kan begynne med å logge av og på Steam. Etterpå kan du prøve å starte maskinen på nytt. Så kan du sjekke om filen som mangler eksisterer.
Edstro Skrevet 12. desember 2004 Forfatter Skrevet 12. desember 2004 Det eg har nå gjort var og logge på steam og starte cz. og så starte singel player med boter. Startet en map. Ja det gjekk! Men når eg ikke gjør dette via steam og heller via cden. Så går ikke dette. Maskinen bare loader mapen litt så kommer den meldingen. Men som eg sa så går det via steam. Men hvis eg gjør det via steam så måtte eg hvist begynne helt på new game. snufs. Jaja får bare gjøre det da! Vet egentlig ikke hvorfor? Noen som hvet vordan eg kan få til og spille via cden igjen for da kan eg fortsette der eg var (ikke begynnet på new game). Kansje det er anderledes når du starter via steam en cden?? Takker for all hjelp dere kan komme med!
Edstro Skrevet 15. desember 2004 Forfatter Skrevet 15. desember 2004 (endret) ingen svar? Endret 15. desember 2004 av eddielie30
Stenberg^ Skrevet 15. desember 2004 Skrevet 15. desember 2004 det er ikke så rart at det virker i steam. dette fordi at steam har lastet ned egne cz-filer og kjører disse, når du skal spille via steam. har du prøvd å innstallere cz igjen i en annen mappe? prøv dette
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå