luser32 Skrevet 10. desember 2004 Skrevet 10. desember 2004 (endret) Jeg får en feilmelding når jeg prøver å laste ned filer med hlds updatetool Det står: Checking bootstrapper version ... Getting version 12 of HLDS Update Tool Downloading. . . . . . . . . . unable to open HldsUpdateTool.exe for reading (copying) Jeg har prøvd mange ganger men det står det samme hver gang. Er det noen som kan hjelpe meg? Endret 10. desember 2004 av luser32
luser32 Skrevet 10. desember 2004 Forfatter Skrevet 10. desember 2004 Det og source. Var til source jeg prøvde nå.
Bluebeans Skrevet 10. desember 2004 Skrevet 10. desember 2004 Kan du ikke bare ta "Play games - Dedicated server"? Trodde man sluttet å bruke HldsUpdateTool.exe når 1.6 kom ut jeg =\
luser32 Skrevet 11. desember 2004 Forfatter Skrevet 11. desember 2004 Vet ikke jeg... Men www.srcds.com så bruker de det til source også, og de anbefalte å ikke bruke den i steam, så jeg ville bare prøve.... men neida, det funka jo ikke
luser32 Skrevet 11. desember 2004 Forfatter Skrevet 11. desember 2004 Bare glem det... Jeg fiksa det selv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå