Øssa Skrevet 10. desember 2004 Skrevet 10. desember 2004 (endret) Hei! Har skaffet meg Sid Meier's Pirates!. Når jeg prøver å starte spillet kommer jeg ikke lengre enn til en svart skjerm med et snurrende ratt på. Har lest på flere forumer og funnet ut at hvis lydkortet ditt ikke støtter hardware buffering vil man få denne svarte skjermen. Prøvde da å fjerne lydkortet og fikk da startet spillet. det er ikke serlig gøy å spille spill uten lyd. Noen som vet om noen alternative løsninger til dette problemet, evt. en patch som gjør at man kan spille spillet med software buffering? Pc oppsett: Abit NF7 V2.0 Hovedkort (bruker det integrerte lydkortet i hovedkortet) Sapphire Radeon 9800 Pro Skjermkort, Catalyst 4.11 drivere. 1 GB Ram Setter stor pris på alle svar Endret 11. desember 2004 av Øssa
Øssa Skrevet 11. desember 2004 Forfatter Skrevet 11. desember 2004 Hvis ingen har noe svar på dette, betyr det da at alle som har kjøpt dette spillet og har samme problem som meg har sløst bort 5-600 kr, eller så må alle sammen kjøpe seg nye lydkort?
halnes1 Skrevet 13. desember 2004 Skrevet 13. desember 2004 Sliter med at lyden hakker på mitt NF7-S v2.0. Kan gå bra lenge men så begynner den å hakke. Skal prøve å sette inn et lydkort nå i til uken.
bte Skrevet 13. desember 2004 Skrevet 13. desember 2004 Spillet kommer når med en patch veldig snart. Send en mail til de som laget spillet.
PeserN Skrevet 15. desember 2004 Skrevet 15. desember 2004 Sliter med at lyden hakker på mitt NF7-S v2.0.Kan gå bra lenge men så begynner den å hakke. Skal prøve å sette inn et lydkort nå i til uken. Hakker videoene også? Jeg hadde problemer med det og løsningen kom i at jeg stillte nviw løsningen min til single screen. (sånn at det ikke kommer bilde ut til tv, to skjermer) Det var noe som jeg fant i readme faqen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå