Gå til innhold

bittorent og dlink DI-604

Supernaut_

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Heisann alle sammen! Er utallige forsøk har jeg misslykkes med og åpne porter til min router. Så jeg lurer på om noen vet hvordan dette skal gjøres ? Jeg har foreløbig klart og åpne portene til battle.net uten problem.

Det var bare og gå inn på: Advanced>Appclication>Så skrive inne bnet og sette 6112 i trigger og public port.

Noen som vet hvordan jeg kan gjøre dette på bittorent, vil være veldig takknemlig. Har prøvd og leite en del på google jeg finner ut vilke porter jeg skal åpne men det er så mye.

edit : Nå har jeg kommer meg så langt at jeg har fått åpnet 6969 i trigger og 6881-6999. Vis dette i det hele tatt er riktig så si ifra:)

Jeg bruker også ABC som bt client, har ikke peiling på hva slags settings jeg skal putte inn her. Vis noen har et par tips, så bare si ifra! :D

Her et bilde som hjelper vis dere bare kan si hva som må fylles inn vis det trengs.

Bilde

Mvh Daniel L.

Endret av lanez-nor
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvilken klient du bruker for bt har ikke noe å si for hvilke porter du skal åpne. Azureus er bare et brukergrensesnitt for å gjøre det enklere for deg å bruke bt.

De portene du har nevnt er de eneste du trenger å åpne for at bt skal fungere ordentlig.

Hvis det er vanskelig å åpne så mange porter er det nok å åpne 6969 og 6881-6889. Jo flere porter du åpner i området 6881-6999 jo flere downloads kan du ha samtidig uten at det går saktere.

Lykke til..

Skrevet (endret)

Aha, takknemlig for svar. Du har vell ikke et eksempel liggene på lager for fler porter det går an og åpne ?

edit : enda en ting, jeg er ikke sikker på om det skal være på applications el virtual server, står på virtual server nå og har prøvd begge. Det gikk på ca 4 kb uansett. Så vet ikke helt vilken den skal stå på.

Endret av lanez-nor

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...