hds Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 Ok foreldrene mine har en AMD Athlon 1 GHz med et abit k7xx hk hvor den nekter å gjøre noe annet enn å sette opp windos (før stod det "press a key to continue" og fikk kommet inn i win ved å ikke trykke, det går ikke nå) setter alle boot disker på floppy osv og den går å booter fra cd-rom, og tar jeg ut cd-en kommer "BOOT DISK FAILURE" Noen som har vært borti noe lignende?
Lord_Linus Skrevet 12. desember 2004 Skrevet 12. desember 2004 Syntes kanskje du skulle prøve å forklare det litt bedre...men hvis du setter den til å boote fra floppy så vil den søke etter noe som har med windows å gjøre på diskettstasjonen... Sett den til å boote fra hardisken.
Patz Skrevet 12. desember 2004 Skrevet 12. desember 2004 Grunnen til at det komme BOOT DISK FAILURE når du tar ut cd'en er vel at CD-ROM'en er satt som bootdisk i BIOS? Standard rekkefølge i boot: 1: Floppy 2: HDD 3: CD (Eller har jeg byttet om CD og HDD her?) Kommer det Boot disk failure på disken også?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå