Xerian Skrevet 7. desember 2004 Skrevet 7. desember 2004 Jeg har ett problem.. når jeg starter opp vampire så flimrer skjermen akkuratt som om jeg skulle kjørt for høy oppløsning.. Kan det ha noe med skjermen å gjøre? 21" skjermen min tok kvelden her for noen uker siden, så bruker en gammel skjerm.. Kan det være at skjermen er for gammel?
Jaga Skrevet 9. desember 2004 Skrevet 9. desember 2004 Kan det være at skjermen er for gammel? ja, men det kan også vere skjermkortet. Hvis det bare er på det spillet så antar jeg at det ikke er skjermen
proxymus safiron Skrevet 10. desember 2004 Skrevet 10. desember 2004 Kan det være at skjermen er for gammel? ja, men det kan også vere skjermkortet. Hvis det bare er på det spillet så antar jeg at det ikke er skjermen det er avgjort skjermkortet for jeg har hørt att spillet krevde ett über skjermkort
Uin Viel Skrevet 10. desember 2004 Skrevet 10. desember 2004 det er avgjort skjermkortet for jeg har hørt att spillet krevde ett über skjermkort Skjermen er det i hvert fall ikke...
proxymus safiron Skrevet 11. desember 2004 Skrevet 11. desember 2004 det er avgjort skjermkortet for jeg har hørt att spillet krevde ett über skjermkort Skjermen er det i hvert fall ikke... jeg vet detmen det krever alikevel ett skikkelig skjermkort for og funke optimalt
Xerian Skrevet 15. desember 2004 Forfatter Skrevet 15. desember 2004 Jeg har jo ett geforce 4 kort da... skulle vel funke det? Hmm.. syns det er ganske merkelig.. Sjekke om jeg får lagt inn noen nye drivere eller noe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå