Steelz Skrevet 7. desember 2004 Skrevet 7. desember 2004 Jeg har Agile på SX1en min. Jeg velger tilgangspunk(netcom GPRS) osv. og skriver inn pass og user på MSN. Men så står den og Conecter i 5sec. Så kommer det "unable to connect": Hva er galt? har prøvd og skrive hele e-post adressen og bare brukernavn. det funker fortsatt ikke. Har noen noen råd?
Jørnan Skrevet 7. desember 2004 Skrevet 7. desember 2004 Vet ikke helt. Prøv å skru av telefonen, og slå den på igjen. Da skal det virke. Eller last den ned på nytt. Ps: etter at jeg valgte MSN av de fire programmene kan jeg ikke velge igjen. Vet du det?
jt1 Skrevet 7. desember 2004 Skrevet 7. desember 2004 Du må sjekke at du bruker rett GPRS profil på oppkoblingen. Hvis du har Netcom: " Netcom Internet GPRS" Du kan ikke bruke samme gprs profil som du sender mms med, eller wapper med. Jeg fant en feil med den netcom internet gprs'en som man får fra netcom er "feil" innstilt... det jeg gjorde var å slette "Netcm Internet GPRS" fra "Tilgangspunkter menyen" altså Meny -> Instillinger -> Innst. -> Tilkobling -> Tilgangspunkter. så oppretter du en ny ved å følge disse anvisningene : Tilkoblingsnavn: Netcom Databærer: GPRS Tilgangspunktnavn: internet.netcom.no Brukernavn: Ingen Bekreft passord: Nei Passord:**** Godkjenning: Sikker IP-adresse gateway: 0.0.0.0 da skulle det fungere
Primalien Skrevet 7. desember 2004 Skrevet 7. desember 2004 Er det noen som vet om man blir belastet av teleselskapet når man bruker Agile messanger? Får opp denne meldingen når man sender mld fra msn messager på pc til en pålogget profil via agile. "Meldinger du skriver inn her, leveres til en mobiltelefon eller personsøker. Det kan hende at personen blir belastet av teleselskapet sitt for hver melding."
jt1 Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 Du blir belastet med GPRS takster... Det betyr at du må betale for hvor mange KB du overfører (les: meldinger du sender). Dette er forskjellig fra hver teleopperatør. Telenor og Netcom er vel de dyreste når det kommer til GPRS... Hvis du sender meldinger til en med Agile messenger på mobilen, er det han som betaler for det du sender til ham!
Shar9 Skrevet 10. desember 2004 Skrevet 10. desember 2004 Agile messenger funker bra på min 7610! Eg bruker telenor internett oppkobling....virket ikke når jeg brukte gprs oppkobling av en eller anna merklig grunn!
Steelz Skrevet 10. desember 2004 Forfatter Skrevet 10. desember 2004 (endret) Passord:**** Skel det stå noe spessielt der? skjønte ikke om det skulle være blankt elns... EDIT: fant det ut. Skrev det før jeg hadde prøvd det EDIT 2.0: Skal jeg skrive hele e-post adressen eller bare brukernavn? Endret 10. desember 2004 av Apple Ståle
Shar9 Skrevet 10. desember 2004 Skrevet 10. desember 2004 (endret) skriver inn hele e-mailen ,så passordet! Akkuratt som når du logger deg på MSN Endret 10. desember 2004 av Shar9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå