Lypsylmedsmak Skrevet 7. desember 2004 Skrevet 7. desember 2004 Heisann! Okei, jeg skulle prøve å lage en filmsnutt fra HL2DM med litt syke ting jeg har tatt opp (arrangert). Greit nok, fikk opp demofila, demoui og alt funka helt fint. Kjører "startmovie test 24" i konsollen, ettersom dette var den gamle kommandoen (fra før HL2). Men den ville ikke godtas. "startmovie test" derimot, funket, men det gikk så inni granskauen hakkete! Så jeg fyrte opp net_graph, og der viser den at med en gang jeg begynner å ta opp, kjører den i 10fps konstant! Samme hvilken oppløsning og innstillinger jeg satte opp ble det med de 10fps. Og i tillegg, den lagrer bildene som .TGA, noe som sørger for at bildene blir over 2mb per stykk. Så det jeg lurer på, er det noen som vet noe om å manuelt sette fps i opptak, og om det på noen måte går an å sette filformat på output'en? Mvh FluX
razh0r Skrevet 7. desember 2004 Skrevet 7. desember 2004 Anbefaler at du bruker Fraps 1.9D. Finnes på www.fraps.com . Husk å bruke 640x480 når du tar opp, for mest flyt. Bruk også 25fps. Lykke til.
Lypsylmedsmak Skrevet 7. desember 2004 Forfatter Skrevet 7. desember 2004 Ah, ok. Takk for svar, skal prøve det nå! Hvis noen skulle vite om hvordan dette gjøres i spillet, ville jeg fortsatt vært veldig takknemlig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå