Gå til innhold

penger tilbake,er porto med?


Anbefalte innlegg

Hadde bestillt meg et DFI hovedkort som det var feil på hos hovedkort.no

Jaja tenkte jeg og sendte det tilbake. Men så lett var det ikke.

 

Først brukte de en uke på og hente pakken som lå på posten, og etter en måned har de ikke klart og fått testa kortet ferdig. Skal ikke være mulig, men men.

 

Fikk en mail i går om at jeg bare kunne heve kjøpet, og da lurte jeg på om jeg får pengen tilbake jeg har brukt på frakt også. Det er jo noe som egentlig skal dekkes når man får noe defekt eller?? Er kanske kjipt når man har andre deller for 4000 tusen som man ikke får brukt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hadde bestillt meg et DFI hovedkort som det var feil på hos hovedkort.no

Jaja tenkte jeg og sendte det tilbake. Men så lett var det ikke.

 

Først brukte de en uke på og hente pakken som lå på posten, og etter en måned har de ikke klart og fått testa kortet ferdig. Skal ikke være mulig, men men.

 

Fikk en mail i går om at jeg bare kunne heve kjøpet, og da lurte jeg på om jeg får pengen tilbake jeg har brukt på frakt også. Det er jo noe som egentlig skal dekkes når man får noe defekt eller?? Er kanske kjipt når man har andre deller for 4000 tusen som man ikke får brukt.

DU har krav på å få dekke portoutgifer begge veier,de seriøse webshoppene gjør dette (men først når du har bett om det)

Lenke til kommentar

Ved feil på et produkt har du krav på å få dekket portoutgiftene dine for å sende produktet til dem, samt de betaler portoen for å sende en ny vare tilbake til deg. For at du skal få tilbakebetalt portoen må du legge ved kopi av kvittering for betalt porto når du sender pakken for at webshoppen skal vite hvor mye de skal betale deg tilbake. (de trenger seff også et kontonummer)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...