Gå til innhold

HL2.Hva skjer..? Hjelp


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du må liksom forstørre det da, holde musen over bildet og vente på det lille ikonet nede i høyre hjørne.

 

He he viste ikke det jeg! :blush:

 

Men uasnett etter å ha lest feilmeldingen er det vel på tide å skrive inn nicket og passordet så vips funker det! :) (ellers bare kryss av for at Steam skal huske passordet hvis du er admin på PC`en)

Lenke til kommentar
Du må liksom forstørre det da, holde musen over bildet og vente på det lille ikonet nede i høyre hjørne.

 

He he viste ikke det jeg! :blush:

 

Men uasnett etter å ha lest feilmeldingen er det vel på tide å skrive inn nicket og passordet så vips funker det! :) (ellers bare kryss av for at Steam skal huske passordet hvis du er admin på PC`en)

Problemet er at jeg får ikke opp steam med mindre jeg er offline... Hm enser en liten reinstall.. Noen som vet om halflife 2 funker på linux.. Hadde vært litt kult det..

Lenke til kommentar

Til trådstarter:

 

Jeg hadde akkurat samme problem i går. (Skulle koble opp til Steam fordi jeg ville prøve deathmatch). Ettersom jeg både hadde tilgnag til internett og steam var online, måtte problemet ligge et annet sted.

 

Problemet mitt var brannmuren. Jeg bruker norton internett security. Hvis du har brannmur må du gå inn i den og fjerne alle refferanser til "HL2.exe" og "steam.exe". Når du kobler deg opp til steam i etterkant vil du få spørsmål om å godta oppkobling fra brannmuren. Svar ja og så skal det fungere :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...