Mattlakk Skrevet 6. desember 2004 Skrevet 6. desember 2004 (endret) Hei.. har noen vært borti dette her før ? Hva har jeg gjort feil ?? Det er den csdm amx filen jeg skal laste opp til de som ikke skjønte det PLugins.ini filen ser sånn ut... ; AMX Mod X plugins ; Admin Base - Always one has to be activated admin.amxx ; admin base (required for any admin-related) ;admin_sql.amxx ; admin base - SQL version (comment admin.amxx) ; Basic admincmd.amxx ; basic admin console commands adminhelp.amxx ; help command for admin console commands adminslots.amxx ; slot reservation multilingual.amxx ; Multi-Lingual management ; Menus menufront.amxx ; front-end for admin menus cmdmenu.amxx ; command menu (speech, settings) plmenu.amxx ; players menu (kick, ban, client cmds.) ;telemenu.amxx ; teleport menu (Fun Module required!) mapsmenu.amxx ; maps menu (vote, changelevel) ; Chat / Messages adminchat.amxx ; console chat commands antiflood.amxx ; prevent clients from chat-flooding the server scrollmsg.amxx ; displays a scrolling message imessage.amxx ; displays information messages adminvote.amxx ; vote commands ; Map related nextmap.amxx ; displays next map in mapcycle mapchooser.amxx ; allows to vote for next map timeleft.amxx ; displays time left on map ; Configuration pausecfg.amxx ; allows to pause and unpause some plugins statscfg.amxx ; allows to manage stats plugins via menu and commands ; Custom csdm_mod.amxx Endret 6. desember 2004 av crawford
Mattlakk Skrevet 6. desember 2004 Forfatter Skrevet 6. desember 2004 okej.. jeg har funnet det ut.. Til de som lurer fortsatt så gjøres det på denne måten I modules.ini må man fjerne semikolonene som er foran disse ; ------------------------------ ; Fun - provides extra functions ; ------------------------------ fun_amxx_i386.so fun_amxx.dll fun_amxx_amd64.so ; ---------------------------------------------------- ; Engine - provides engine functions core to Half-Life ; ---------------------------------------------------- engine_amxx_i386.so engine_amxx.dll engine_amxx_amd64.so Da funker det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå