Daguerreo Skrevet 6. desember 2004 Skrevet 6. desember 2004 Har nylig installert unreal tournament 2004 og problemet viste seg straks jeg begynte å spille det. Denne versjonen er original. Når jeg spiller forsvinner deler av teksturer av og på slik at jeg, bl.a kan se gjennom vegger eller at veggene blir helt "rette". D.v.s at detaljene på veggene som rør og andre "dekorasjoner" forsvinner av og på. Har prøvd ut flere skjermkortdrivere. Har en GeForce FX 5900 XT.
Anders89 Skrevet 6. desember 2004 Skrevet 6. desember 2004 Har du prøvd å laste ned den nyeste patchen, eller klokka ned skjermkortet viss det er klokka?
LuggagE Skrevet 6. desember 2004 Skrevet 6. desember 2004 Jepp, hvis det ikke er driverene, så kan det være at skjermkortet ditt ikke liker den versionen av UT. Sjekk drivere på begge deler, prøv også med forskjellige instillinger på selve spillet. Lykke til!
Daguerreo Skrevet 9. desember 2004 Forfatter Skrevet 9. desember 2004 Siste patch fiksa biffen (men den nest siste funka ikke )
proxymus safiron Skrevet 9. desember 2004 Skrevet 9. desember 2004 Siste patch fiksa biffen (men den nest siste funka ikke ) kjanske det hadde vært billigere om du hadde bytta spillet i ett virus og bugg fritt eksemplar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå