P-TeCk Skrevet 6. desember 2004 Skrevet 6. desember 2004 Hey, noen som vet om et lite gratis program som jeg kan bruke til å måle CPU temperatur?
phsyco Skrevet 6. desember 2004 Skrevet 6. desember 2004 Etter et enkelt søk på google etter "måle temp på pc" fant jeg denne, http://www.spilpriser.dk/community/forum/Thread.asp?ID=41758
Orbo Skrevet 6. desember 2004 Skrevet 6. desember 2004 Hey, noen som vet om et lite gratis program som jeg kan bruke til å måle CPU temperatur? Du kan jo bruke AIDA32. Der får du mye ekstra info og Andre er "Sisoft Sandra" og "Motherboard Monitor 5"
P-TeCk Skrevet 6. desember 2004 Forfatter Skrevet 6. desember 2004 er det noen av disse programene som kan lage en Graf?
-Bassaddict- Skrevet 6. desember 2004 Skrevet 6. desember 2004 (endret) burde ikke dette ligge under software? anyways Everest funker fint til det. temperaturer for hovedkort harddisker og cpu ligger under `sensor` dessuten har nok hovedkortprodusenten din et monitor program, min tegner grafer og allting Endret 6. desember 2004 av -Bassaddict-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå