smurf69 Skrevet 6. desember 2004 Skrevet 6. desember 2004 Er det noen som vet vet hvor jeg finner Visiofigurer til IBM servere? Trenger spesifikt til IBM 345 server
okidoki Skrevet 6. desember 2004 Skrevet 6. desember 2004 Stakkars deg! Det har jeg også vært på leiting etter.... Mener jeg fannt det også men det har jeg på notebooken som står på jobb, og nå er jeg desverre hjemme. Har glemmt hvor det var jeg fannt dem. Ringte faktisk IBM norge og fikk beskjed at dem brukte ikke Visio. Helt utrolig, vil anta at dette svaret skyldes at jeg ikke klarte å finne tak i det rette mennesket.
smurf69 Skrevet 6. desember 2004 Forfatter Skrevet 6. desember 2004 Hmm håpløse greier support hos IBM Jeg finner fortsatt ikke noe så jeg er takknemmelig for mer hjelp neste gang du evt er innom kontoret.
smurf69 Skrevet 14. desember 2004 Forfatter Skrevet 14. desember 2004 Stakkars deg! Det har jeg også vært på leiting etter.... Mener jeg fannt det også men det har jeg på notebooken som står på jobb, og nå er jeg desverre hjemme. Har glemmt hvor det var jeg fannt dem. Ringte faktisk IBM norge og fikk beskjed at dem brukte ikke Visio. Helt utrolig, vil anta at dette svaret skyldes at jeg ikke klarte å finne tak i det rette mennesket. Hei! Du har ikke funnet noe mer? Er snart desperat på dette!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå