Nubby07 Skrevet 3. desember 2004 Skrevet 3. desember 2004 Kan jeg spille counter strike source'en min mot boter? eller kan jeg bare spille på internett?
Piratpjokken Skrevet 3. desember 2004 Skrevet 3. desember 2004 tror det går an med boter da... men eg er ikke så sikker til at eg kan uttale meg heilt feilfritt om dette
Nilsen Skrevet 3. desember 2004 Skrevet 3. desember 2004 Tror ikke det har kommet noen uoffisielle heller.
Bluebeans Skrevet 3. desember 2004 Skrevet 3. desember 2004 Tror ikke det har kommet noen uoffisielle heller. Kommet warezboter.
Nubby07 Skrevet 3. desember 2004 Forfatter Skrevet 3. desember 2004 må jeg laste ned boter? eller er de inne på spillet fra før av?
-Nexus- Skrevet 4. desember 2004 Skrevet 4. desember 2004 Det har ikke kommet boter til CSS enda, men Turtle Rock Studios som står bak botene til CZ jobber med å lage boter til CSS nå. Så det er bare å vente og se.
Nilsen Skrevet 4. desember 2004 Skrevet 4. desember 2004 Det finnes mange forselige sett med boots till cs. Cz trenger man ikke boots til Det er jo innebygd i spillet. Det enkleste er vel å søke på www.google.com
Luchy Skrevet 4. desember 2004 Skrevet 4. desember 2004 Kan jeg spille counter strike source'en min mot boter? eller kan jeg bare spille på internett? Valve jobber på spreng for å lage boter. så vi får vel bare vente.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå