Gå til innhold

feil med simkortleser på d500


E1nits

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
men med skyvemekanismen på d500, kommer den til å bli utslitt etter hvert. og hvis simkortleseren ikke kommer til å virke ordentlig kjøper jeg lg t5100 isteden

Står du og vipper mellom D500 og T5100?!?!

 

Du er klar over at det er to veldig forskjelllige telefoner??

LG'en er jo en nybegynner på teknologisiden i forhold til Samsungen...

 

(Og i tillegg: Jeg var og tittet på en butikk, og sammenlignet telefoner.. T5100 var faktisk tykkere enn SE S700i, og bare halvcentimeteren kortere... Så tenk deg godt om!!)

 

:whistle:

Lenke til kommentar

Jaja folkens, nå har jeg fått det bekreftet gjennom jobben min (Lefdal).

Samsung D500 er trukket tilbake og vil ikke komme ut i butikkene før i Januar.. Helt seriøst. Utrolig kjipt. Nå her jeg ventet på den i mange måneder.. Får ha tålmodighet til å vente en måned til. Men da lurer jeg på om ikke D500E er ute også. Hvis den ikke er ute, så kjøper jeg D500, hvis den er ute så kjøpper jeg D500E. Jeg har ikke noe stort behov for EDGE.. Surfer ALDRI på nettet med mobilen..

Hvilken farge synes dere er penest? Grå eller svart? Jeg må si jeg falt for svart. Den er lekker.

Lenke til kommentar

D500 kommer ikke før i januar pga. at den ikke virket med Vodafon sitt simkort og da måtte Samsung trekke den tilbake for å rette opp det da Vodafon er for store til at de tar sjansen med å sende den ut på markede før den er iorden, dette kommer fra samsung norge, telenor og netcom har test værsjoner de prøver ut nå...så dere må nok være tålmodige ennå desverre...

Lenke til kommentar
Jaja folkens, nå har jeg fått det bekreftet gjennom jobben min (Lefdal).

Samsung D500 er trukket tilbake og vil ikke komme ut i butikkene før i Januar.. Helt seriøst. Utrolig kjipt. Nå her jeg ventet på den i mange måneder.. Får ha tålmodighet til å vente en måned til. Men da lurer jeg på om ikke D500E er ute også. Hvis den ikke er ute, så kjøper jeg D500, hvis den er ute så kjøpper jeg D500E. Jeg har ikke noe stort behov for EDGE.. Surfer ALDRI på nettet med mobilen..

Hvilken farge synes dere er penest? Grå eller svart? Jeg må si jeg falt for svart. Den er lekker.

Den svarte er lekker ja... deler din mening jeg.. og sikkert mange andre.

Den i sølv er også lekker, men jeg falt for den svarte :love:

Lenke til kommentar
Jaja folkens, nå har jeg fått det bekreftet gjennom jobben min (Lefdal).

Samsung D500 er trukket tilbake og vil ikke komme ut i butikkene før i Januar.. Helt seriøst. Utrolig kjipt. Nå her jeg ventet på den i mange måneder.. Får ha tålmodighet til å vente en måned til. Men da lurer jeg på om ikke D500E er ute også. Hvis den ikke er ute, så kjøper jeg D500, hvis den er ute så kjøpper jeg D500E. Jeg har ikke noe stort behov for EDGE.. Surfer ALDRI på nettet med mobilen..

Hvilken farge synes dere er penest? Grå eller svart? Jeg må si jeg falt for svart. Den er lekker.

Hvis dere har lest andre D500 topics så ser dere at jeg har sagt dette i over 14 dager nå :ermm:

 

Den kommer i Januar 2005. Dette er fordi den er feillåst! Sim-kort fungerer ikke i telefone men blir avvist. Det finns Telenor og Netcom låste telefoner men de sendes ikke ut. Utrolig surt men slik er det

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...