Gå til innhold

AximX30 / X3 hardcase


deo123

Anbefalte innlegg

Har akkurat bestilt en X30 -- men trenger en case.

 

Kan noen med X30 bekrefte/avkrefte om det følger med noen "slip-in" case i pakken? Jeg har bestilt 624Mhz versjonen.

 

Jeg leter etter en slik hardcase i aluminium, men finner ingen steder i norge, er det noen som har tips??

 

 

 

 

Hvor lang tid bruker Dell på å levere en X30?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg er utvekslingsstudent i usa i ett år og har kjøpt en x30h er borte. det fulgte med en oppbevaringseske til den som fungerer helt ok, jeg hadde planer om å kjøpe meg en rhinoskin alu kasse, men la planene på is da jeg fikk pda'en.

 

det eneste jeg har kjøpt av tilleggsutstyr er et 1GB sd kort (Kingmax) til musikk og film samt den obligatoriske skjermbeskyttelsen (Boxwave Crystal), men jeg kommer nok til å investere i et keyboard når jeg får bestemt meg for hvilken type..

 

lykke til med kjøpet, jeg tror ikke du kommer til å bli skuffet! :)

Lenke til kommentar

TopDog Skrevet 03/12/2004 : 09:09

http://www.proporta.com/F02/PPF02P05.php?t_id=634&t_mode=des

 

Proporta er veldig trygg og bra butikk. Har kjøpt derfra mange ganger. De sender varene raskt og i en konvolutt, så det kommer rett hjem i postkassa uten noe tull.

 

Utrolig billig frakt også, så de slår som regel de fleste norske butikkene, selv med frakt fra England.

 

Vet ikke hvilken PPC du har, men hvis du har en Axim, kan du bruke det ekstra store batteriet i noen av casene ?

Den i linken din så veldig bra ut.

 

Arne M

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...