IceHunter Skrevet 2. desember 2004 Skrevet 2. desember 2004 jeg har gjort dette: Installation: - Extract file camper_detector.amx to directory addons/amx/plugins - Open addons/amx/plugins/plugins.ini - Add a line containing: camper_detector.amx mn det funker ikke for det..hvorfor? det står at det er bad loaded og unknown å sånn når jeg skriver amx plugins i console...hva er galt? mvh icehunter
Mattlakk Skrevet 2. desember 2004 Skrevet 2. desember 2004 heihei.. dette problemet har jeg å *bruker metamod.dll* Prøv denne linken.. LINK
IceHunter Skrevet 2. desember 2004 Forfatter Skrevet 2. desember 2004 heihei.. dette problemet har jeg å *bruker metamod.dll* Prøv denne linken.. LINK det er det jeg har gjort det som står der! jeg klarer ikke finne ut hvor dan jeg får det på! dette står i console: name version author file status [ 25] unknown unknown unknown camper_detector bad load hva er galt? mvh icehunter
Mattlakk Skrevet 2. desember 2004 Skrevet 2. desember 2004 Samme problem her... Hvis du finner det ut så skriv det her a
DevN Skrevet 2. desember 2004 Skrevet 2. desember 2004 Kan jeg få se innholdet i addons/amx/config/modules.ini?
Mattlakk Skrevet 3. desember 2004 Skrevet 3. desember 2004 Mitt ser i hvertfall sånn ut ; AMX Modules ; You can specify both linux & win32 modules here ; CS Stats addons/amx/dlls/csstats_mm.dll addons/amx/dlls/csstats_mm_i386.so ; More functions for modifications in HL addons/amx/dlls/fun_mm.dll addons/amx/dlls/fun_mm_i686.so ; MySQL access ;addons/amx/dlls/mysql.dll ;addons/amx/dlls/mysql_i686.so ; Xtrafun addons/amx/dlls/xtrafun_mm.dll addons/amx/dlls/xtrafun_mm_i686.so ; VexdUM addons/amx/dlls/VexdUM_mm.dll addons/amx/dlls/VexdUM_mm_i686.so ; Cmath ;addons/amx/dlls/cmath.dll ;addons/amx/dlls/cmath_i686.so Men det ligger ikke på den plasseringen du sa.. Har ingen Mappe som heter Config
Mattlakk Skrevet 6. desember 2004 Skrevet 6. desember 2004 hej Icehunter.. Følg alt på denne siden, så skal det funke ---LINK---
IceHunter Skrevet 16. desember 2004 Forfatter Skrevet 16. desember 2004 hej Icehunter.. Følg alt på denne siden, så skal det funke ---LINK--- Tusen takk for all hjelp! veldig takknemlig
IceHunter Skrevet 16. desember 2004 Forfatter Skrevet 16. desember 2004 hej Icehunter.. Følg alt på denne siden, så skal det funke ---LINK--- Tusen takk for all hjelp! veldig takknemlig men den siden du ga funker ikke hehe mvh IceHunter
IceHunter Skrevet 16. desember 2004 Forfatter Skrevet 16. desember 2004 Få se plugins.ini . min ser slik ut!: ; AMX Mod plugins admin.amx ; admin base (required for any admin-related) ;admin_mysql.amx ; admin base - MySQL version (comment admin.amx) admincmd.amx ; basic admin console commands adminhelp.amx ; help command for admin console commands adminslots.amx ; slot reservation menufront.amx ; front-end for admin menus cmdmenu.amx ; command menu (speech, settings) plmenu.amx ; players menu (kick, ban, client cmds.) restmenu.amx ; restrict weapons menu mapsmenu.amx ; maps menu (vote, changelevel) antiflood.amx ; prevent clients from chat-flooding the server adminchat.amx ; console chat commands adminvote.amx ; vote commands nextmap.amx ; displays next map in mapcycle timeleft.amx ; displays time left on map mapchooser.amx ; allows to vote for next map scrollmsg.amx ; displays a scrolling message imessage.amx ; displays information messages welcomemsg.amx ; console motd @ client connection stats.amx ; stats on death or round end (CSStats Module required!) stats_logging.amx ; weapons stats logging (CSStats Module required!) telemenu.amx ; teleport menu (Fun Module required!) miscstats.amx ; bunch of events announcement for Counter-Strike pausecfg.amx ; allows to pause and unpause some plugins statscfg.amx ; allows to manage stats plugins via menu and commands camper_detector.amx ; BULL SHITT
IceHunter Skrevet 16. desember 2004 Forfatter Skrevet 16. desember 2004 Tror det er noe galt med pluginen. hva da?
IceHunter Skrevet 16. desember 2004 Forfatter Skrevet 16. desember 2004 jeg har camp detecter vi vil få til og high ping kicker! men jeg klarer det ikke...vet ikke hva probleme er!?
unleashed Skrevet 22. desember 2004 Skrevet 22. desember 2004 kontakt meg på msn ! [email protected] :!:
Mattlakk Skrevet 22. desember 2004 Skrevet 22. desember 2004 (endret) Glem denne posten Endret 22. desember 2004 av crawford
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå