-=FIREFOX=- Skrevet 2. desember 2004 Skrevet 2. desember 2004 Jeg kjøpte et nytt hovedkort på komplett for 1 månedsiden. Hva bør jeg gjøre? Hvordan kontakter du komplett for klaging? Er veldig misfornøyd med kortet
salif Skrevet 2. desember 2004 Skrevet 2. desember 2004 (endret) Telefon/faks Salg: Telefon 33 47 14 00 Telefaks 33 47 14 01 Åpent 08-17 (lørdag stengt) Support og retur: Telefon 33 47 14 40 Åpent 09-16 (lørdag stengt) Postadresse Komplett.no Postboks 2094 3249 Sandefjord Evt. [email protected] Endret 2. desember 2004 av salif
bengh Skrevet 2. desember 2004 Skrevet 2. desember 2004 Hvis du har herpa kortet har du vel ikke no klage på.... :!:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå