Gå til innhold

Nye drivere fra ATI?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er ikke off topic, men feilpostet :green:

.. det er nok Catalyst driuvere du har nå og, bare eldre versjon....

Alternativ er Omega drivere med integrert klokke redskap og bedre bilde mener noen

Skrevet (endret)
Hei, har hørt at Catalyst kan Booste ytelsen på HL2. Så jeg lurer på om denne(disse) driveren passer til grafikkkortet mitt(Radeon 9100IGP)?

Moderator kan slette denne etter jeg har fått svar, i ogmed at den er litt off-topic.

4.11 passer til alle.. mens 4.12b bare fra 9500 --> hvis jeg husker rett

Endret av *Magnus*
Skrevet
ATI Integrated Product Support

The CATALYST™ software suite is designed to support the following ATI integrated products:

RADEON™ XPRESS 200 series

RADEON™ IGP 320

RADEON™ IGP 330

RADEON™ IGP 340

RADEON™ 9000 IGP

RADEON™ 9100 IGP Pro

RADEON™ 9100 IGP

IXP 150

IXP 200

IXP 250

IXP 300

så ja du kan bruke 4.11 :)

Skrevet

Jau, da lasta jeg den(Tror jeg) dere som har erfaring hør på meg her: Etter jeg lasta måtte jeg restarte maskinen(Pågrunn av at "The new component will be in use after you restart your computer". Er den instalert nå? Jeg gikk inn i C:ATI/SUPPORT der ser jeg et text dokument, jeg åpner det og jeg ser at der det før sto 4.02 står det nå 4.11.

Skrevet

"Catalyst" er ATIs navn på drivere (eller rettere sagt; driver pakke) .... det er de "orginale" driverene til alle Radeon kort....

Dersom du har kjøpt et Sapphire kort (eller PowerColor, eller MSI eller ....) og det heter Radeon er det egentlig laget av ATI... nevnte produsenter har bare satt på minne, vifte og klistermerke.... sjeldent mer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...