Gå til innhold

hjelp hightech x800xt pe iceQ II

MatsN

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg mast mye om å mitt hightech x800xt pe iceQ II i shuttle med kappe kabinett og mye tanke på strøm.. er nesten sikker på at det funker.. men har funnet 2 strømkalkulatorer denne funker det med http://www.xbitlabs.com/articles/video/dis...nv-power_9.html

Men med denne blir det for lite strøm:

http://www.jscustompcs.com/power_supply/

og uansett det jeg lurer på er om det ville gått med min 250W shuttle strømforsyning.. mange som sier den er sterk.. og skal klare det.. sry at jeg maser litt om detta asso :p men det hadde bare vært så sinsyyyyyyyyykt kjipt om det ikke hadde funka..

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Bare du som kan finne et svar på om det vil fungere eller ikke. Det er bare å prøve. Avhenger selvfølgelig av hvilken annen hardware du har i maskinen.

Har du tenkt på størrelsen? Kan bli i det største laget med den store kjøleren...

Endret av apwr
Skrevet
Bare du som kan finne et svar på om det vil fungere eller ikke. Det er bare å prøve. Avhenger selvfølgelig av hvilken annen hardware du har i maskinen.

Har du tenkt på størrelsen? Kan bli i det største laget med den store kjøleren...

enig med apwr,

ta heller og sats på 9600 series mats, :tease::p

Skrevet

har tenkt på størrelsen.. har sett en annen som har gjort det her på forumt.. med helt lik shuttle som meg.. men det var x800 toxic vivo.. helt lik vifte.. eneste jeg lurte på er om min tar mer strøm for han har pro og jeg har xt pe.. og xjobat som sitter med et x800xt kort på hylla siden han er fattig og ikke har råd til et ordentlig hovedkort.. stfu :p

Skrevet
har tenkt på størrelsen.. har sett en annen som har gjort det her på forumt.. med helt lik shuttle som meg.. men det var x800 toxic vivo.. helt lik vifte.. eneste jeg lurte på er om min tar mer strøm for han har pro og jeg har xt pe.. og xjobat som sitter med et x800xt kort på hylla siden han er fattig og ikke har råd til et ordentlig hovedkort.. stfu :p

X800XT PE bruker litt mer strøm enn x800pro, men ikke nevneverdig. Som sagt, det er bare å prøve, og virker det ikke eller oppfører seg rart, vet du sannsynligvis hva som er årsaken.

Skrevet

det er 10 dagers returhet ikke sant? og en anne ting.. noen som vet åssen jeg måler om jeg har stabil W/strøm eller hva du vill kalle det?

Skrevet
og xjobat som sitter med et x800xt kort på hylla siden han er fattig og ikke har råd til et ordentlig hovedkort.. stfu :p

vet... hehe :blush: men betalte tross alt ikke skjorta for det også da ;) skal kjøpe full oppgradering etter jul, da finns det mye bra hovedkort i s939 som støtter pci ekspress 16..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...