Edstro Skrevet 30. november 2004 Skrevet 30. november 2004 (endret) Eg kjøpte cs i går og eg glede meg til og spill verdens mest spilte online spill. Men gleden varte ikke lenge etter innstalasjon av cs og registrering så fekk eg mine spill opp i listen. Eg klikket på counter-strike og da begynte steam og laste ned et par små ting. Eg ventet....... Så prøvde eg en sørver så kom der opp denne meldingen: Your Steam ticket has expired. Please re-enter your password to continue va kan være gale? Men når eg gravde meg litt ned over listen og velgte en annen sørver som var litt lenger ned da gjekk det! Endret 30. november 2004 av eddielie30
Newt32 Skrevet 30. november 2004 Skrevet 30. november 2004 Tror det bare er å skrive passordet (til Steam accounten) på nytt, det funker på meg.
Edstro Skrevet 30. november 2004 Forfatter Skrevet 30. november 2004 nei dette har eg prøvd sikkert 100 ganger det går ikke
LuggagE Skrevet 30. november 2004 Skrevet 30. november 2004 Litt rar meld fra passord-beskyttet server? Vet ikke, sikkert bare en liten bug, det er nok av servere å velge mellom, velg en annen
LuggagE Skrevet 30. november 2004 Skrevet 30. november 2004 (endret) EDIT: FAEN TIL DOBBELPOSTING DA!"!!! Endret 30. november 2004 av LuggagE
mutamata Skrevet 30. november 2004 Skrevet 30. november 2004 jeg får å en sånn melding en gang iblant. pleier å skrive inn passordet til setam accounten min jeg å.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå