Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Hva er dette verdt?

Rufati

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har blitt tilbudt en pakke. Men er uansett redd for å bli påpakka en pris som ikke anlegget er verdt. Håper noen kan si om prisen er grei, eller en pris som er rettferdig.

Specs:

Boss W875 4x200W. Jeg tror det er denne. Se link for specs.

Arizone Eagle 2x12". Tror det er den du finner nest nederst her.

Slegeren ønsker 3000,- for dette, tydeligvis ikke mon for pruting. Inkl. er også en 16'kvadrat strømkabel(uten sikring riktignok) og phonokabler bak til forsterkeren. Utstyret er vel 2 år gammelt ca. Er det verdt 3k?

Jeg gliser ikke akkurat over prisen da jeg også vil trenge diskant og resten av kabler i tillegg, og da begynner ting å nærme seg farlig fort 4.5-5k. Håper på serriøse å raske svar.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

med litt rask hode regning kommer eg fram til at den forsterkern i usa pris e verd sånn ca 8-900 kr. å subban e 2500, så det e farlig nær ny pris han der fyrn tar. Hvis det e kompis å du vet at alt funker tålig bra så kanksje, men eg trur ikke eg ville gitt så mye for det. hør om det går an å prute litt

Skrevet

Her koster subbene der er snakk om 1.595,-. Og når forsterkeren er verdt knapt en tusing i USA begynner jeg å lure på om han prøver å ribbe meg helt. Serriøst.... skuffa :ermm:

Med toll(25% moms på forsterkeren) og porto på alt blir det ca akkurat 3k, nytt.. :no:

Skrevet

Vel, hva får jeg i den samme prisklassen da? Rundt 3-4k?

Og btw, hva ville vært ein fair pris på det nevnt i første post, om 3k er mye?

Skrevet

Ville ikke kjøpt boss å arizona eagle eg heller, selv om eg fikk det der 1500.

Tja, ka med denne forsterkern å denne subben?

Rockford Fosgate <--- Det er ikke den verste subben du kan starte med

MTX <--- Starta med en ti tommer fra mtx back in the days

Forsterkere

Rockford <-- litt dyr

Har kun anbefalt ting her som eg skjøl har kjenskap til. Men hør ka andre anbefale, les litt på nett..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...